Обмін та повернення товару
Обмін та повернення товару
Ми пропонуємо можливість повернути або обміняти товари, неналежної якості\належної якості, протягом 14 днів з моменту покупки.
Які товари можна повернути?
Усі товарні категорії, які продаються на сайті rechi.com.ua можна повернути.
Правила та умови для повернення товарів належної якості\неналежної якості
Умови повернення товару належної якості:
- Товар не використовувався.
- Збережений товарний вигляд.
- Присутні всі ярлики на товарі.
- Збережена цілісність упаковки та документ, що підтверджує вашу покупку.
Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару належної якості?
Якщо покупець повертає або обмінює товар належної якості, він сам зобов'язаний оплатити витрати на транспортування товару.
Умова повернення товару неналежної якості :
- Помилково надісланий інший товар покупцеві.
- Товари з дефектами або пошкодженнями.
- Товар неповної комплектації.
Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару?
У разі повернення або обміну товару неналежної якості, компанія rechi.com.ua зобов'язується внести оплату за транспортні витрати.
Як повернути товар від rechi.com.ua ?
Заповніть бланк заяви про повернення товару, вказавши причину повернення.
Де взяти бланк заяви?
Бланк заяви надсилається разом з товаром.
Важливо:
При заповненні бланку вкажіть, чи бажаєте ви повернути кошти за товар або обміняти його на інший.
Якщо ви бажаєте повернути кошти за товар тоді в заяві необхідно зазначити номер вашої картки та повне прізвище, ім'я та по батькові.
Важливо:
У бланку чітко вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові. Важливо, щоб ці дані співпадали з прізвищем, ім'ям та по батькові отримувача товару.
Переконайтеся, що всі поля заповнені.
Належної якості
Покладіть новий товар без слідів експлуатації у оригінальну упаковку, додавши товарний чек і заповнену заяву про повернення.
Неналежної якості
При поверненні товару неналежної якості слід зберегти оригінальну упаковку, заповнити заяву про повернення та додати товарний чек. Важливо, щоб товар не мав слідів експлуатації і перебував у тому ж стані, в якому був отриманий.
Важливо:
Якщо товар складається з кількох частин, слід повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втрачено, і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.
Як відправити товар у сервісний відділ?
Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб отримати реквізити для відправки товару на повернення.
Після цього, будь ласка, упакуйте товар разом з усіма відповідними документами і принесіть його до ближчого відділення служби доставки "Нова Пошта".
Оформіть відправлення.
Оплата доставки - якщо товар належної якості тоді, оплата доставки - коштом відправника, якщо товар неналежної якості тоді, оплата доставки - кошти отримувача.
Оголошена вартість - рівна вартості товару згідно товарного чеку.
Послуги "Зворотна доставка" та "Післяплата" слід скасувати.
Як мені повернуть кошти за товар?
Для повернення коштів, вам необхідно заповнити заяву на повернення товару вказавши і надати дані своєї банківської картки. В заяві необхідно зазначити номер вашої картки та повне прізвище, ім'я та по батькові.
Після отримання та перевірки товару, а також якщо ви виконали всі умови для повернення, ми здійснимо повернення коштів на ваші банківські реквізити протягом 14 днів з дня його отримання.
Контакти
info@rechi/com/ua
+38 (066) 317-54-06