+38 (066) 317-54-06 Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Обмін та повернення товару

Обмін та повернення товару

Ми пропонуємо можливість повернути або обміняти товари, неналежної якості\належної якості, протягом 14 днів з моменту покупки.

Які товари можна повернути?

Усі товарні категорії, які продаються на сайті rechi.com.ua можна повернути. 

Правила та умови для повернення товарів належної якості\неналежної якості 

Умови повернення товару належної якості: 

  • Товар не використовувався.
  • Збережений товарний вигляд.
  • Присутні всі ярлики на товарі.
  • Збережена цілісність упаковки та документ, що підтверджує вашу покупку.

Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару належної якості?

Якщо покупець повертає або обмінює товар належної якості, він сам зобов'язаний оплатити витрати на транспортування товару. 

Умова повернення товару неналежної якості : 

  • Помилково надісланий інший товар покупцеві.
  • Товари з дефектами або пошкодженнями.
  • Товар неповної комплектації.

Хто вносить оплату за транспортні витрати у разі повернення товару? 

У разі повернення або обміну товару неналежної якості, компанія rechi.com.ua зобов'язується внести оплату за транспортні витрати. 

Як повернути товар від rechi.com.ua ?

Заповніть бланк заяви про повернення товару, вказавши причину повернення.

Де взяти бланк заяви?

Бланк заяви надсилається разом з товаром.

Важливо:

При заповненні бланку вкажіть, чи бажаєте ви повернути кошти за товар або обміняти його на інший.

Якщо ви бажаєте повернути кошти за товар тоді в заяві необхідно зазначити номер вашої картки та повне прізвище, ім'я та по батькові.

Важливо:

У бланку чітко вкажіть ваше прізвище, ім'я та по батькові. Важливо, щоб ці дані співпадали з прізвищем, ім'ям та по батькові отримувача товару.

Переконайтеся, що всі поля заповнені.

Належної якості

Покладіть новий товар без слідів експлуатації у оригінальну упаковку, додавши товарний чек і заповнену заяву про повернення.

Неналежної якості

При поверненні товару неналежної якості слід зберегти оригінальну упаковку, заповнити заяву про повернення та додати товарний чек. Важливо, щоб товар не мав слідів експлуатації і перебував у тому ж стані, в якому був отриманий.

Важливо:

Якщо товар складається з кількох частин, слід повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втрачено, і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.

Як відправити товар у сервісний відділ?

Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб отримати реквізити для відправки товару на повернення.

Після цього, будь ласка, упакуйте товар разом з усіма відповідними документами і принесіть його до ближчого відділення служби доставки "Нова Пошта".

Оформіть відправлення.

Оплата доставки - якщо товар належної якості тоді, оплата доставки - коштом відправника, якщо товар неналежної якості тоді, оплата доставки - кошти отримувача.   

Оголошена вартість - рівна вартості товару згідно товарного чеку.

Послуги "Зворотна доставка" та "Післяплата" слід скасувати.

Як мені повернуть кошти за товар? 

Для повернення коштів, вам необхідно заповнити заяву на повернення товару вказавши і надати дані своєї банківської картки. В заяві необхідно зазначити номер вашої картки та повне прізвище, ім'я та по батькові.

Після отримання та перевірки товару, а також якщо ви виконали всі умови для повернення, ми здійснимо повернення коштів на ваші банківські реквізити протягом 14 днів з дня його отримання.

Контакти

info@rechi/com/ua

+38 (066) 317-54-06